Sprzedaż Certyfikacji i Szkoleń

48 730 668 341

+ 48 508 354 544

Napisz wiadomość

Wyceny Certyfikacji i Badań

+48 508 354 190

Napisz wiadomość

pracujemy pn-pt 8.00-16.00

Audyt (Najlepszych praktyk zarządzania)

Audyt (NPZ) Najlepszych Praktyk Zarządzania to ocena poziomu zarządzania organizacji pod względem stosowania najlepszych praktyk ( standardów), w oparciu międzynarodowe standardy ISO. To także niezależna ocena słuszności podejmowanych decyzji.

Audyt obejmuje określone dyscypliny zarządzania 

  • zarządzanie aktywami ( majątkiem) ;
  • zarządzanie ciągłością działania;
  • zarządzanie kryzysowe;
  • zarządzanie bezpieczeństwem cybernetycznym;
  • zarządzanie komunikacją;
  • zarządzanie kryzysowe;
  • zarządzanie środowiskowe;
  • zarządzanie obiektami ( nieruchomościami);
  • kontrola finansowa;
  • kontrola nadużyć;
  • podejmownie decyzji;
  • zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem BHP;
  • zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • zarządzanie bezpieczeństwem informacji;
  • informacja, komunikacja i technologia;
  • zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym;
  • zarządzanie jakością;
  • zarządzanie ryzykiem;
  • zarządzanie łańcuchem dostaw;
  • planowanie strategiczne

Wybór powyższej dyscypliny zależy od miejsca, warunków i zakresu prowadzonej działalności.

Chcesz poznać szczegółową ofertę certyfikacji
Skontaktuj się z nami Wypełnij formularz Zamów szkolenie

Klienci audytów NPZ

  • spółki użyteczności publicznej 
  • spółki o znaczeniu strategicznym 
  • spółki kapitałowe
  • spółki zależne

Zasady audytu

Audyt może mieć charakter wybiórczy jeśli dotyczy określonego procesu ( np.instalacji oczyszczania ścieków)  lub pełny jeśli dotyczy całej prowadzonej przez daną organizację działalności ( oczyszczenie ścieków , odbiór i utylizacja )

Korzyści

  • pełna informacja o praktykach zarządzania pod kątem realizacji celów statutowych lub strategicznych;
  • ocena poziomu zarządzania danym obszarem organizacyjnym;
  • określenie ryzyk związanych z prowadzoną działalności i sposobu ich ograniczania;
  • uniknięcie strat finansowych związanych z brakiem właściwego zarządzania w wybranym obszarze organizacji;
  • ocena szybkości reagowania na zmieniające się otoczenie gospodarcze, wymagania prawne, działania konkurencji 

Realizacja procesu audytowego

ETAP I Przegląd stosowanych metod zarządzania

ETAP I Przegląd stosowanych metod zarządzania

Przegląd dokumentacji systemowej pod względem stosowania odpowiednich standardów zarządzania

Podjęcie decyzji w sprawie kolejnego etapu audytu w miejscu prowadzonej przez klienta działalności.

ETAP II Ocena procesów zarządzania

ETAP II Ocena procesów zarządzania

Przegląd dokumentów i zapisów.

Rozmowy z pracownikami i osobami zarządzającymi organizacją.

Przygotowanie przez audytora raportu z audytu

Ocena sprawozdania z audytu oraz przekazanie raportu za audytu klientowi ze świadectwem stosowania ( Najlepszych Praktyk Zarządzania )NPZ

Uwagi

Audyt prowadzony jest audytorów wiodących ( zarejestrowanych w ERCA) i posiadających odpowiednie kody branżowe i minimum 5-letnie doświadczenie w danym obszarze audytowania.