Sprzedaż Certyfikacji i Szkoleń

+ 48 730 668 341
+ 48 508 354 544

NAPISZ WIADOMOŚĆ

Wyceny Certyfikacji

+48 508 354 190

NAPISZ WIADOMOŚĆ

Wyceny Badań

NAPISZ WIADOMOŚĆ

pracujemy pn-pt 8.00-16.00

Certyfikat ISO 21001

ISO 21001:2018 to standard systemu zarządzania dla organizacji edukacyjnych.

Norma określa wymagania dotyczące opracowywania, wdrażania, utrzymania i ciągłego doskonalenia systemów zarządzania dla organizacji zapewniających edukację, szkolenie lub dokształcanie. Standard ma zastosowanie do wszystkich organizacji świadczących usługi edukacyjne, w tym organizacji publicznych prywatnych lub non-profit.

Zapytaj jak uzyskać wybrany certyfikat
Skontaktuj się z nami Bezpłatna wycena  Przetestuj swoją wiedzę

Dlaczego warto postawić na ISO 21001

ISO 21001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością w dziedzinie edukacji. Norma ta pomaga organizacjom edukacyjnym w opracowaniu i wdrożeniu własnego systemu jakości, który zapewni przestrzeganie międzynarodowych standardów. Pomaga im również w realizacji celów ciągłego doskonalenia we wszystkich obszarach ich działalności edukacyjnej.

Głównym celem ISO 21001 jest promowanie doskonałości w sektorze edukacyjnym poprzez zapewnienie niezbędnych narzędzi do ustanowienia i wdrożenia systemu zarządzania jakością. Wdrożenie tego standardu daje pewność, że wszystkie aspekty działalności organizacji spełniają potrzeby jej klientów, a także poprawiają satysfakcję klientów, uczniów i nauczyciel.

Jeżeli świadczysz usłsugi edukacyjne ,najlepszym potwierdzeniem twoich kompetencji będzie posiadanie certyfikatów ISO 9001+ ISO 21001. Te dwa certyfikaty będą świadczyć o twoim profesjonalizmie w zakresie świadczenia usług edukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb uczniów i nauczycieli a także warunków ich prowadzenia.

Zalety certyfikacji ISO 21001

  1. potwierdzenie profesjonalizmu w zakresie organizacji różnych form kształcenia
  2. uzyskanie obiektywnych informacji o sposobie zarządzania jednostką edukacyjną  i możliwym potencjale doskonalenia
  3. sposób dyscyplinowania zarządzających i pracowników do stosowania standardów 
  1. podniesienie efektywności edukacyjnych poprzez analizę potrzeb interesariuszy 
  2. kontrolowanie i nadzór nad przestrzeganiem norm systemu zapewnienia jakości usług edukacyjnych 
  3. zapobieganie nieporozumieniom i błędom dzięki zastosowaniu odpowiednich środków zapobiegawczych
  1. uporządkowanie wszelkich działań w organizacji wpływających na jakość świadczenia usług
  2. uzyskanie narzędzi do doskonalenia działania na gruncie strategicznym i operacyjnym 
  3. zwiększenie zaufania do organizacji edukacyjnej i jej prestiżu

Realizacja procesu audytowego w systemie ISO 9001+

ETAP I Przegląd dokumentacji systemowej klienta

ETAP I Przegląd dokumentacji systemowej klienta

Przegląd dokumentacji systemowej w zakresie zgodności z wymaganiami normy ISO 9001 i ISO 21001

Ocena systemu jakości w zakresie spełnienia wymagań prawnych.

Podjęcie decyzji w sprawie kolejnego etapu audytu w miejscu prowadzonej przez klienta działalności.

ETAP II Ocena wdrożonego systemu zarządzania jakością na miejscu u klienta

ETAP II Ocena wdrożonego systemu zarządzania jakością na miejscu u klienta

Przegląd dokumentów i zapisów.

Rozmowy z pracownikami i osobami zarządzającymi organizacją.

Przygotowanie przez audytora raportu z audytu certyfikacyjnego.

Ocena sprawozdania z audytu przez jednostkę certyfikującą i wydanie certyfikatu.

Uwagi

Certyfikat wydawany jest na okres 3 lat, jednak co roku przeprowadza się audyt nadzoru, którego wyniki stanowią potwierdzenie ważności dokumentu oraz pozwalają sprawdzić stosowanie przyjętych norm. W przypadku odnotowania istotnych odchyleń (niezgodności z normą) certyfikat może zostać cofnięty.
Audyt wstępny prowadzony jest bezpośrednio przez audytorów Multicert , nie jest on warunkiem certyfikacji wybranego systemu. Jednakże wyniki audytu są skutecznym i ważnym elementem wyboru jednostki certyfikującej. 

Systemy związane